Dyreportræt i strålende farver

Jeg maler minderne frem

Ej hvor er han smuk, og man kan virkelig se det er ham 😍😍😍 Tusinde tak, det kommer virkelig til at pynte mine forældres hjem 🤩🤩🤩

Dina B

Om familiehunden Dusty

Sådan bestiller du dit kæledyrsportræt

Skriv til mig

Kontakt mig på fagerlundportfolio@gmail.com og vedhæft gerne flere fotos. Jeg hjælper dig med at vælge dét der repræsenterer dit dyr bedst. Bemærk! Alle portrætter er original kunst malet i hånden - det tager tid. Jeg giver altid et estimat på hvornår portrættet kan være færdigt - og jeg lover det når frem i god tid til fødselsdage, jul og lignende!

Jeg maler dit portræt

Du får en grov skitse, der viser hvilket område af papiret portrættet vil dække. Du har også mulighed for at vælge en baggrundsfarve. Det kan være en farve der passer godt i de omgivelser portrættet skal hænge i - eller måske en baggrundsfarve.

Betaling og fragt

Når du er helt tilfreds med det færdige resultat, pakker jeg nænsomt dit portræt i god emballage. Jeg sender altid med track and trace(+50 kr) Samtidigt med afsendelsen anmoder jeg om betaling på Mobilepay.

Alle portrætter er i størrelse A3, og koster 1.000 kr

Hej jeg hedder Lene Fagerlund! Det er mig der står bag ArtAkvarel / Fagerlund Illustration. I over 20 år har jeg tegnet og malet med mange forskellige medier, men det er altid akvarellen jeg er vendt tilbage til. Den er vild og uforudsigelig, men også let og elegant i sit udtryk. Perfekt til portrætter! Og perfekt til portrætter af vores kæledyr, om det er hunde, katte, heste, kaniner, krokodiller… 

Læser du dette, er du en af de få! Jeg er nemlig helt nyopstartet kunstner, der drømmer om at kunne betale mine regninger ved at male. I hånden. Fra bunden. Uden AI. Urealistisk? Ja. Umuligt? Nej. Hvis du vil hjælpe mig i min drøm, og samtidigt give dig selv eller én du holder af et smukt minde for livet, så tag fat i mig på mail: fagerlundportfolio@gmail.com og hør om mulighederne for at få dit dyr malet.

@fagerlund_illustration
Lene Fagerlund. Akvarel og dyreportrætter

@fagerlund_illustration

🎨 I do pet portraits! 🇩🇰 Danish watercolor artist 🦄 See highlights for comissions Mostly #akvarel 🦊 works at @tellerup
  • Hej hej maj, tak for dig! 

I maj måned fik jeg malet én, næsten to dyreportrætter. Færre end fire, som jeg egentlig gerne ville 😬😬. 

Tilgengæld var jeg et smut til både Oslo og Roskilde, hvor skitsebogen også var med. 

Og så blev der plottet på hvordan min sommer og efterår skal se ud i forretningen . Der blev sat (realistiske??) mål. Der blev drømt - på urealistisk facon, selvfølgelig 🤭
---- 
Ny her? 👋 Jeg hedder Lene, og jeg maler portrætter af dyr! Kunne du tænke dig sådan ét, så tjek min pinned post. Jeg åbner nemlig snart for bestillinger igen. Lige nu giver jeg en lille rabat  hvis du sætter dig på venteliste 😊
  • Lille mis med stor personlighed 😍

Det næste prtræt er godt på vej og jeg ELSKER det foto @cilbirks har valgt 🐈‍⬛

----
Overvejer du et portræt af et kæledyr? Meget snart åbner jeg op for bestillinger igen - se pinned post! ❤️
  • Vega 🦄 💙

@cille.buller ønskede sig en blå baggrund til sin hest, Vega... og jeg kunne ikke lade være med at eksperimentere med at lade Vegas smukke brune farver flyde sammen med den himmelblå akvarel 🤎💙 En farvekombination som er overraskende smukke sammen, hvis jeg selv skal sige det! 😊

Tusind tak for at lade mig male Vegas portræt, @cille.buller !
  • Hurtig fotoshoot med ham der ikke er bange for at trykke på knappen 😅 

Nu skal Vega med posten og hjem til @cille.buller ❤️
  • That was a splendid cristmas tree 🎄
  • Jeg maler kl. 05-6.30 og efter 20.00 

Ej. Det er jo løgn. 

For jeg kan ikke slæbe mig selv op kl. 5. Det ville være så godt hvis jeg var sådan en type der kunne. Men det er jeg ikke. Jeg er nogle gange oppe kl. 6. Så føler jeg mig som en hustler-queen, og at jeg har styr på det her skema-shit 💅

Kl. 20 kommer min datter i seng. Jeg ved ikke hvilken mørk guddom vi har ofret til, men barnet sover som regl natten igennem, så jeg er ret sikker på jeg har aftenen til mig selv. Fedt! Så kan jeg få masser for hånden dér. Right. Jeg kan også falde om i sofaen, fordi mit hoved simpelthen er maxet helt ud.

Så det her billede i mit nattøj blev taget kl. 11 mens lille K og hendes far var ude at gå en tur. Mal nu - smid tøj på senere! 

Og ellers er det blevet til i små pauser i løbet af dagen. Nogle gange i en eller to sjældne sammenhængende timer om morgenen eller aftenen.

Jeg har bestemt mig for at så længe der er noget undervejs, er det godt nok. Også selvom det må være undervejs i 10 minutter af gangen. ❤️

Dejlig opgave for @cille.buller - han er der snart!
  • Swipe for at blive irrationelt irriteret 😂

Kæmpe(!) akvarel maleri trykt henover tre bind - så man ikke er i tvivl om hvilket der er bind der kommer først 🤭
  • Årh altså, det her projekt ❤️🦄 

Så, oppe på forlaget, @tellerup, havde vi den her virkelig store, virkelig ambitiøse tre-binds serie. En slægtsroman og magisk realisme. 

Sprayed edges er all.the.rage og selvfølgelig skulle De Fredløse (bogserien) også trykkes med netop dét. Jeg arbejede med grafik, men mest i annoncer ogg så havde jeg den her virkelig fede tjans med at tegne fantasykort til fantasybøgerne. Det er en hel anden historie... 

Nå. MEN ALTSÅ: Jeg havde da brugt mine tegne-powers før i bogudgivelse, men aldrig på denne måde. Jeg troede helt ærligt ikke helt på det var en god idé 😅

Forsiderne, som er designet af @manicnoodlearms har et dekorativt art nouveau-agtigt design med lige linjer og 'skarpe' kanter. Ideen var at bogblokken skulle være det modsatte, men samtidig komplementere forsiderne.

Nå ja, og artworket skulle være i ét kontinuerligt bånd OG hænge sammen på tværs af de tre bind. 'Det skal være så man får lyst til at have dem stående som et kunstværk i sig selv', sagde min chef. Yes, okay. Jamen det maler jeg da bare lige 😵‍💫

Det blev til det her laaaaaange maleri, der faktisk næsten tog længere tid at planlægge end at male (og det tog satme også et par minutter 😅🤭). Sætter man de tre bind sammen danner det billedet af en enhjørning - ham som fører vores hovedpersoner sammen i bog 1 🦄

Jeg er stadig skidestolt ❤️
  • *indsæt god beskrivende tekst her om mit fravær fra SoMe* 😬😬😬
Hej hej maj, tak for dig! I maj måned fik jeg malet én, næsten to dyreportrætter. Færre end fire, som jeg egentlig gerne ville 😬😬. Tilgengæld var jeg et smut til både Oslo og Roskilde, hvor skitsebogen også var med. Og så blev der plottet på hvordan min sommer og efterår skal se ud i forretningen . Der blev sat (realistiske??) mål. Der blev drømt - på urealistisk facon, selvfølgelig 🤭 ---- Ny her? 👋 Jeg hedder Lene, og jeg maler portrætter af dyr! Kunne du tænke dig sådan ét, så tjek min pinned post. Jeg åbner nemlig snart for bestillinger igen. Lige nu giver jeg en lille rabat hvis du sætter dig på venteliste 😊
1 uge ago
View on Instagram |
1/9
Lille mis med stor personlighed 😍

Det næste prtræt er godt på vej og jeg ELSKER det foto @cilbirks har valgt 🐈‍⬛

----
Overvejer du et portræt af et kæledyr? Meget snart åbner jeg op for bestillinger igen - se pinned post! ❤️
Lille mis med stor personlighed 😍 Det næste prtræt er godt på vej og jeg ELSKER det foto @cilbirks har valgt 🐈‍⬛ ---- Overvejer du et portræt af et kæledyr? Meget snart åbner jeg op for bestillinger igen - se pinned post! ❤️
2 uger ago
View on Instagram |
2/9
Vega 🦄 💙

@cille.buller ønskede sig en blå baggrund til sin hest, Vega... og jeg kunne ikke lade være med at eksperimentere med at lade Vegas smukke brune farver flyde sammen med den himmelblå akvarel 🤎💙 En farvekombination som er overraskende smukke sammen, hvis jeg selv skal sige det! 😊

Tusind tak for at lade mig male Vegas portræt, @cille.buller !
Vega 🦄 💙

@cille.buller ønskede sig en blå baggrund til sin hest, Vega... og jeg kunne ikke lade være med at eksperimentere med at lade Vegas smukke brune farver flyde sammen med den himmelblå akvarel 🤎💙 En farvekombination som er overraskende smukke sammen, hvis jeg selv skal sige det! 😊

Tusind tak for at lade mig male Vegas portræt, @cille.buller !
Vega 🦄 💙

@cille.buller ønskede sig en blå baggrund til sin hest, Vega... og jeg kunne ikke lade være med at eksperimentere med at lade Vegas smukke brune farver flyde sammen med den himmelblå akvarel 🤎💙 En farvekombination som er overraskende smukke sammen, hvis jeg selv skal sige det! 😊

Tusind tak for at lade mig male Vegas portræt, @cille.buller !
Vega 🦄 💙

@cille.buller ønskede sig en blå baggrund til sin hest, Vega... og jeg kunne ikke lade være med at eksperimentere med at lade Vegas smukke brune farver flyde sammen med den himmelblå akvarel 🤎💙 En farvekombination som er overraskende smukke sammen, hvis jeg selv skal sige det! 😊

Tusind tak for at lade mig male Vegas portræt, @cille.buller !
Vega 🦄 💙 @cille.buller ønskede sig en blå baggrund til sin hest, Vega... og jeg kunne ikke lade være med at eksperimentere med at lade Vegas smukke brune farver flyde sammen med den himmelblå akvarel 🤎💙 En farvekombination som er overraskende smukke sammen, hvis jeg selv skal sige det! 😊 Tusind tak for at lade mig male Vegas portræt, @cille.buller !
3 uger ago
View on Instagram |
3/9
Hurtig fotoshoot med ham der ikke er bange for at trykke på knappen 😅 Nu skal Vega med posten og hjem til @cille.buller ❤️
4 uger ago
View on Instagram |
4/9
That was a splendid cristmas tree 🎄
1 måned ago
View on Instagram |
5/9
Jeg maler kl. 05-6.30 og efter 20.00 

Ej. Det er jo løgn. 

For jeg kan ikke slæbe mig selv op kl. 5. Det ville være så godt hvis jeg var sådan en type der kunne. Men det er jeg ikke. Jeg er nogle gange oppe kl. 6. Så føler jeg mig som en hustler-queen, og at jeg har styr på det her skema-shit 💅

Kl. 20 kommer min datter i seng. Jeg ved ikke hvilken mørk guddom vi har ofret til, men barnet sover som regl natten igennem, så jeg er ret sikker på jeg har aftenen til mig selv. Fedt! Så kan jeg få masser for hånden dér. Right. Jeg kan også falde om i sofaen, fordi mit hoved simpelthen er maxet helt ud.

Så det her billede i mit nattøj blev taget kl. 11 mens lille K og hendes far var ude at gå en tur. Mal nu - smid tøj på senere! 

Og ellers er det blevet til i små pauser i løbet af dagen. Nogle gange i en eller to sjældne sammenhængende timer om morgenen eller aftenen.

Jeg har bestemt mig for at så længe der er noget undervejs, er det godt nok. Også selvom det må være undervejs i 10 minutter af gangen. ❤️

Dejlig opgave for @cille.buller - han er der snart!
Jeg maler kl. 05-6.30 og efter 20.00 

Ej. Det er jo løgn. 

For jeg kan ikke slæbe mig selv op kl. 5. Det ville være så godt hvis jeg var sådan en type der kunne. Men det er jeg ikke. Jeg er nogle gange oppe kl. 6. Så føler jeg mig som en hustler-queen, og at jeg har styr på det her skema-shit 💅

Kl. 20 kommer min datter i seng. Jeg ved ikke hvilken mørk guddom vi har ofret til, men barnet sover som regl natten igennem, så jeg er ret sikker på jeg har aftenen til mig selv. Fedt! Så kan jeg få masser for hånden dér. Right. Jeg kan også falde om i sofaen, fordi mit hoved simpelthen er maxet helt ud.

Så det her billede i mit nattøj blev taget kl. 11 mens lille K og hendes far var ude at gå en tur. Mal nu - smid tøj på senere! 

Og ellers er det blevet til i små pauser i løbet af dagen. Nogle gange i en eller to sjældne sammenhængende timer om morgenen eller aftenen.

Jeg har bestemt mig for at så længe der er noget undervejs, er det godt nok. Også selvom det må være undervejs i 10 minutter af gangen. ❤️

Dejlig opgave for @cille.buller - han er der snart!
Jeg maler kl. 05-6.30 og efter 20.00 Ej. Det er jo løgn. For jeg kan ikke slæbe mig selv op kl. 5. Det ville være så godt hvis jeg var sådan en type der kunne. Men det er jeg ikke. Jeg er nogle gange oppe kl. 6. Så føler jeg mig som en hustler-queen, og at jeg har styr på det her skema-shit 💅 Kl. 20 kommer min datter i seng. Jeg ved ikke hvilken mørk guddom vi har ofret til, men barnet sover som regl natten igennem, så jeg er ret sikker på jeg har aftenen til mig selv. Fedt! Så kan jeg få masser for hånden dér. Right. Jeg kan også falde om i sofaen, fordi mit hoved simpelthen er maxet helt ud. Så det her billede i mit nattøj blev taget kl. 11 mens lille K og hendes far var ude at gå en tur. Mal nu - smid tøj på senere! Og ellers er det blevet til i små pauser i løbet af dagen. Nogle gange i en eller to sjældne sammenhængende timer om morgenen eller aftenen. Jeg har bestemt mig for at så længe der er noget undervejs, er det godt nok. Også selvom det må være undervejs i 10 minutter af gangen. ❤️ Dejlig opgave for @cille.buller - han er der snart!
1 måned ago
View on Instagram |
6/9
Swipe for at blive irrationelt irriteret 😂

Kæmpe(!) akvarel maleri trykt henover tre bind - så man ikke er i tvivl om hvilket der er bind der kommer først 🤭
Swipe for at blive irrationelt irriteret 😂

Kæmpe(!) akvarel maleri trykt henover tre bind - så man ikke er i tvivl om hvilket der er bind der kommer først 🤭
Swipe for at blive irrationelt irriteret 😂

Kæmpe(!) akvarel maleri trykt henover tre bind - så man ikke er i tvivl om hvilket der er bind der kommer først 🤭
Swipe for at blive irrationelt irriteret 😂 Kæmpe(!) akvarel maleri trykt henover tre bind - så man ikke er i tvivl om hvilket der er bind der kommer først 🤭
1 måned ago
View on Instagram |
7/9
Årh altså, det her projekt ❤️🦄 

Så, oppe på forlaget, @tellerup, havde vi den her virkelig store, virkelig ambitiøse tre-binds serie. En slægtsroman og magisk realisme. 

Sprayed edges er all.the.rage og selvfølgelig skulle De Fredløse (bogserien) også trykkes med netop dét. Jeg arbejede med grafik, men mest i annoncer ogg så havde jeg den her virkelig fede tjans med at tegne fantasykort til fantasybøgerne. Det er en hel anden historie... 

Nå. MEN ALTSÅ: Jeg havde da brugt mine tegne-powers før i bogudgivelse, men aldrig på denne måde. Jeg troede helt ærligt ikke helt på det var en god idé 😅

Forsiderne, som er designet af @manicnoodlearms har et dekorativt art nouveau-agtigt design med lige linjer og 'skarpe' kanter. Ideen var at bogblokken skulle være det modsatte, men samtidig komplementere forsiderne.

Nå ja, og artworket skulle være i ét kontinuerligt bånd OG hænge sammen på tværs af de tre bind. 'Det skal være så man får lyst til at have dem stående som et kunstværk i sig selv', sagde min chef. Yes, okay. Jamen det maler jeg da bare lige 😵‍💫

Det blev til det her laaaaaange maleri, der faktisk næsten tog længere tid at planlægge end at male (og det tog satme også et par minutter 😅🤭). Sætter man de tre bind sammen danner det billedet af en enhjørning - ham som fører vores hovedpersoner sammen i bog 1 🦄

Jeg er stadig skidestolt ❤️
Årh altså, det her projekt ❤️🦄 

Så, oppe på forlaget, @tellerup, havde vi den her virkelig store, virkelig ambitiøse tre-binds serie. En slægtsroman og magisk realisme. 

Sprayed edges er all.the.rage og selvfølgelig skulle De Fredløse (bogserien) også trykkes med netop dét. Jeg arbejede med grafik, men mest i annoncer ogg så havde jeg den her virkelig fede tjans med at tegne fantasykort til fantasybøgerne. Det er en hel anden historie... 

Nå. MEN ALTSÅ: Jeg havde da brugt mine tegne-powers før i bogudgivelse, men aldrig på denne måde. Jeg troede helt ærligt ikke helt på det var en god idé 😅

Forsiderne, som er designet af @manicnoodlearms har et dekorativt art nouveau-agtigt design med lige linjer og 'skarpe' kanter. Ideen var at bogblokken skulle være det modsatte, men samtidig komplementere forsiderne.

Nå ja, og artworket skulle være i ét kontinuerligt bånd OG hænge sammen på tværs af de tre bind. 'Det skal være så man får lyst til at have dem stående som et kunstværk i sig selv', sagde min chef. Yes, okay. Jamen det maler jeg da bare lige 😵‍💫

Det blev til det her laaaaaange maleri, der faktisk næsten tog længere tid at planlægge end at male (og det tog satme også et par minutter 😅🤭). Sætter man de tre bind sammen danner det billedet af en enhjørning - ham som fører vores hovedpersoner sammen i bog 1 🦄

Jeg er stadig skidestolt ❤️
Årh altså, det her projekt ❤️🦄 

Så, oppe på forlaget, @tellerup, havde vi den her virkelig store, virkelig ambitiøse tre-binds serie. En slægtsroman og magisk realisme. 

Sprayed edges er all.the.rage og selvfølgelig skulle De Fredløse (bogserien) også trykkes med netop dét. Jeg arbejede med grafik, men mest i annoncer ogg så havde jeg den her virkelig fede tjans med at tegne fantasykort til fantasybøgerne. Det er en hel anden historie... 

Nå. MEN ALTSÅ: Jeg havde da brugt mine tegne-powers før i bogudgivelse, men aldrig på denne måde. Jeg troede helt ærligt ikke helt på det var en god idé 😅

Forsiderne, som er designet af @manicnoodlearms har et dekorativt art nouveau-agtigt design med lige linjer og 'skarpe' kanter. Ideen var at bogblokken skulle være det modsatte, men samtidig komplementere forsiderne.

Nå ja, og artworket skulle være i ét kontinuerligt bånd OG hænge sammen på tværs af de tre bind. 'Det skal være så man får lyst til at have dem stående som et kunstværk i sig selv', sagde min chef. Yes, okay. Jamen det maler jeg da bare lige 😵‍💫

Det blev til det her laaaaaange maleri, der faktisk næsten tog længere tid at planlægge end at male (og det tog satme også et par minutter 😅🤭). Sætter man de tre bind sammen danner det billedet af en enhjørning - ham som fører vores hovedpersoner sammen i bog 1 🦄

Jeg er stadig skidestolt ❤️
Årh altså, det her projekt ❤️🦄 Så, oppe på forlaget, @tellerup, havde vi den her virkelig store, virkelig ambitiøse tre-binds serie. En slægtsroman og magisk realisme. Sprayed edges er all.the.rage og selvfølgelig skulle De Fredløse (bogserien) også trykkes med netop dét. Jeg arbejede med grafik, men mest i annoncer ogg så havde jeg den her virkelig fede tjans med at tegne fantasykort til fantasybøgerne. Det er en hel anden historie... Nå. MEN ALTSÅ: Jeg havde da brugt mine tegne-powers før i bogudgivelse, men aldrig på denne måde. Jeg troede helt ærligt ikke helt på det var en god idé 😅 Forsiderne, som er designet af @manicnoodlearms har et dekorativt art nouveau-agtigt design med lige linjer og 'skarpe' kanter. Ideen var at bogblokken skulle være det modsatte, men samtidig komplementere forsiderne. Nå ja, og artworket skulle være i ét kontinuerligt bånd OG hænge sammen på tværs af de tre bind. 'Det skal være så man får lyst til at have dem stående som et kunstværk i sig selv', sagde min chef. Yes, okay. Jamen det maler jeg da bare lige 😵‍💫 Det blev til det her laaaaaange maleri, der faktisk næsten tog længere tid at planlægge end at male (og det tog satme også et par minutter 😅🤭). Sætter man de tre bind sammen danner det billedet af en enhjørning - ham som fører vores hovedpersoner sammen i bog 1 🦄 Jeg er stadig skidestolt ❤️
1 måned ago
View on Instagram |
8/9
*indsæt god beskrivende tekst her om mit fravær fra SoMe* 😬😬😬
1 måned ago
View on Instagram |
9/9